9 nov. 2010

Julklapp?


Man blir lätt lite nördigt insnöad när man befinner sig i en degbunke i stort sett hela dagarna. Åtminstone mentalt. Så ni får förlåta mig nu när jag utbrister "Å, vilka fina!!!" med lätt pipigt tonfall när jag får syn på de här underbara slickepottarna. Dem surfade jag på när jag var ute och letade kul adresser att besöka när jag åker till New York över nyår. Dean & Deluca står redan på listan och där finns de. Så de kan bli verklighet i ett kök nära mig. Här i Sverige, igår, var jag på Cordon Bleu och köpte mig en gasolbrännare. Äntligen. Så nu ska här brännas av maräng och bruléer så det står härliga till. Tur att jag ska ha tjejmiddag snart.

1 kommentar:

  1. Dean & Deluca är underbart, en stor favorit!
    Ser framemot något "bränt" på tjejmiddagen :)
    Köpte en liten brännare till makens födelsedag som han ej har invigt:(
    Men den som väntar på något gott.../Nico

    SvaraRadera